Benimde baya yüksek çıktı şekerim diyet verdin doktorum şimdi evde 10 gün kendim ölüyorum sonuçları doktora götürcem eğer istediği gibi olmazsa yatıtacaklar ve insilüne başlayacaklar açlık hep 100 çıkıyor 90 altı olması lazım ama o kafa r diyete rağmen düşüremedim 1 haftada 3.5 kilo verdim üstelik i😞