Merveeeturann Selam arkadaşlar ben ilk hamileliğimde boş genellik nedeniyle 9 haftalıkken dusuk yaptım şimdi hamileyim 6 haftalık ve doktorum kesenin olması gereken yerden asagıda oluştuğunu söyledi ne demek oluyor dusuk mu olacak tekrardan 😑😑
Eliftmzkrkmz Merveeeturann progestan vermedimi. Düşüğe karşı bende risk yokken bile vermişti. Bebeği yukarı kaldırtıyomuş. Ayakları havaya kaldırarak yatın.