DuyguSeren Merhaba Annişler, doğumdan sonra hastaneye,eve ziyarete gelen misafirlerinize nasıl bir hediye dağıtmayı düşünüyosunuz? Çeşitler kafamı çok karıştırıyor, araştırdıkça karar veremiyorummm🙈
GlahBilgiliPelit DuyguSeren ben hazırladım cnm hepsini biraz abarttım 🙄 sayıyım cnm neler yaptım ; mika kutuya draje koydum üzerine bebeğimin pleksi den isimlerini yapıştırdım kurdele vs . Sonra küçücük şişe aldım içine bebek kolanyası koydum kapagına çiçekle süsledim. Lohusa şerbetliği için bardak yaptım. İnstagram da yeşeren kalem diye bişi vardı ondan yaptırdım 🙂 şans bilekliği vardı yine instagramda ondan yaptırdım tabi bunların üzerinde yazılar yazıyo 🙂 sonra hem baston hemde çubuklu şekerler yaptırdım yine instagramdan 🙂 böyle değişik şeyler resim atabilseydim burdan resimleri atardım 🙂
ozdenarda DuyguSeren bende hastane odasina ve eve gelenler icin minik biberonlarda badem sekerleri hazrladim 🤗ayrica minik pembe kutularda lokum ve pembis cikolatalar yaptrdm ikram etmek icin hastane suslerimi aldim ve lohusa serbet kadehlerini susledim pembiste sebil aldim yani aklina geleblcek herseyimizi pembis aldik 🤗
Zehramoms DuyguSeren bizim kız ramazanda doğcak bende kücük seffaf kutulara hurma koyup süsledim. Ayrıca hediyelik olarak kristal boncuktan pembe tesbihler yaptırıyorum. Sebil olarak kristal madama coconun kapaklı sürahisinden alıp minik kristal cam bardaklarından aldım. Onun dısında cocuklar içnde baston yada halka sekerlemeler alıcam gene cam kristal sekerliklere.
Gurbetcihamis Bende ayni durumdaym kapi susu ve sekerlere karar vermem gerekiyo artik ama birsuru secenek var icime sinen bulamadm daha
DuyguSeren GlahBilgiliPelit oo maşallah siz bitirmişsiniz🙈 bizde daha bişey yok 2 ayımız var normal şartlarda ama☺ El becerim ve zamanım yok çalıştığım için, siz ne güzel kendiniz hazırlamışssınız😊
ss_huma Ben de bi ara çok baktım ama süs ,magnet vs şeklinde olanlari genelde çöpe atiyorlar 😐ben hastaneye guzel bir kutu çikolata,lokum yaptırıp ikram etmeyi düşünüyorum
DuyguSeren ss_huma evet çikolata olayına karar verdim gibi, ben birde eve ziyarete gelenlere hediye vermek istiyorum ama dediğiniz gibi hemen atılacak bişi değil de daha kalıcı bi hediye istiyorum
GlahBilgiliPelit DuyguSeren evet cnm ) 26. Hafta itibari ile erken doğum riskim olduğu için eve ve yataga bağlandığım için işten erken izne ayrılmak durumunda kaldım 🙂 bu vakittede kendimi uğraştırıcak zaman geçiricrk şeylere ihtiyacım vardı sanırım ondan da dolayı abartmış olabilriim 🙂 herşeyim hazır çok şükür 🙏☺
GlahBilgiliPelit Kbrmrt tabiki atarım 😍☺ Bu benim kapı süsümü ve isimliği yaptırdıgım sayfa gerçekten bi çoğuna göre ucuz ve güzel ☺ https://www.instagram.com/tiniminitas Bu sayfa yeşeren kalem ve şans bilekliğini yaptırdıgım sayfa https://www.instagram.com/by.nazliyilmaz bu sayfa şekerlerimi yaptırdıgım sayfa https://www.instagram.com/gizemsekercikolata diğerlerini eminönünden alındı ben kendim yaptım cnm 🙂
ozdenarda ipeksfr ben bulundugum sehirdeki hediyelik satan yerlerden aldm ama internttede var canm aynisi