Zsahin Kızlar ayrıntılı ultrason için haftaya perşembeye randevu aldım. Doktorumun önerisiyle başka bir doktora gideceğim. Şimdi gittiğimde muayne de olmuş olacağım değil mi? Yani sormak istediğim sonuçlarımı hemen kendi doktoruma götürmek istemiyorum en azından bir sonraki kontrolde götüreyim. Hem ona para sonra sonucu götür kendi doktoruna para. Kafam karıştı açıkcası.
Eliftmzkrkmz Zsahin detaylı ultrasonda bebeğin herşeyine bakıyo ztn. Ölçümlerine bakıyo. Ben aynı hastanede girmiştim detaylıya. Kağıt verdi ölçümlerini ama doktorum sistemdende gördü sonuçları msj yazdm nasıl diye. Ölçümler güzel skıntı yok dedi. Sonrw bidahaki kontrole gittim
emine86 Zsahin 15-20 gün içinde giderseniz kontrol muayenesi olduğu için para alınmıyor ki zaten sonuç gösterecekmişsiniz para almaması lazım . Dediginiz gibi muayene olmuş olacaksınız sıkıntı yoksa bi dahaki kontrolünuzde de gösterebilirsiniz. Benim gittiğim dr da özel mesela gelmene gerek yok sonuçlarını whatsapp tan atabilirsin diyor yada gidersem de sonuç göstereceğim diyorum ücret almıyor isterseniz dr nuzun sekreterini arayıp bilgi alın
SerraKr Zsahin tabi ki kontrol yerine geçer ben de bir snraki kntrolde götürdüm sonuçları. Zaten bi sıkıntı varsa çeken doktor sana bilgi verir.
Derinsema Zsahin bende iki hafta sonra yaptiracam daha sonra ay sonuna dogurur hem o sonucu hemde uclu tarama testini doktrora goturcem
Zsahin Eliftmzkrkmz ben başka bir yere gideceğim aynı hastane değil. Whatsapdan atarım bende doktoruma ozaman. Zaten masraflı birşey detaylı ultrason sırf sonuç göstermek için muayne ücreti bidaha vermek istemiyorum.
Meryemgundogdu2_ Canım ayrıntılı ultrasonda bebeğinin A’dan Z’ye her şeyini ölçüyorlar her şey normal çıkıyorsa doktoruna normal kontrole gittiğinde göstermeni söyler zaten bir problem çıkarsa doktorunla görüşmeni de önerir o yüzden bir sonraki kontrolüne götürürsün duruma göre. İnşallah her şeyi sağlıklı güzel çıkar☺️
Deleted5544 eğer önemli bi sıkıntı yoksa kendi doktorunuza hemen götürmenize gerek yok, normal muayene zamanında 2-3 hafta sonra götürebilirsiniz sonucları. ama mesela benim damarımda sorun vardı doktorunla hemen paylasmalısın dedi ilaca başlayacağım icin.
Zsahin emine86 ben kendi doktoruma bu aralar gitmedim yani 15 günü geçti. Haftaya ayrıntılı ultrasona başka yere gideceğim. O yüzden sonucumy göstermem için muayne olmam gerekir haliyle. Ama inşallah dediğiniz gibi bir sıkıntı çıkmassa 🤲🏻 bir sonraki muaynede gösteririm😊