Alya9195 bende bugün gittim ilk hamileliğimde 12. Haftamda kız demişti hiç değişmedi kızım oldu. Şimdide 13+2 günlüğüm %80 erkek erkeğe göre hazırlan dedi doktoruma aşırı derecede inanırım güvenirim her yönden o diyosa doğrudur tabiki allah bilir hayırlısını versin allah sağ salim kucağımıza alalımda