Esraalparslan Kızlar bir sorum olacak. Anadolu yakasında doğum yapan var mı. Haziran’ın 25inde doğum yapıcam sadece 1 kişi alıyorlar refakatçi. Ziyaretçi hiç bir şekilde almıyorlar. Sizin gittiğiniz hastaneler de bu şekilde mi?
Mavi0688 Esraalparslan central hospital a gidiyorum. Odalara bakmak icin gittigimde ilgilenen kiz ziyaret saatlerimiz şu saatler dedi. Ben ziyaretci aliyor musunuz dedim evet dedi. Ancak bu durum hic hosuma gitmedi acikcasi. Ben yakinlarimdan hastaneye gelmek isteyen olursa ziyaretci almiyorlar diyecegim. Risk hala devam ederken ziyaretci kabulu cok yanlis bir uygulama.
Umran-89 Esraalparslan bende ataşehir florance gıdıyorum. Bizdede durum aynı zıyaretcı yasak refakatci 1 kişi
Esraalparslan Mavi0688 benim takıldığım konu ne hiç bir kişiyi ziyaretçi almıyorlar ve refakatçi sadece 1 kişi eşim gelse yanıma ablam gelemiyor ablam gelse eşim gelemiyor. Sezeryan olucam eşimi yanıma istiyorum onuda kabul etmiyorlar yani şuan devlet hastanesinden bir farkı kalmıyor.
Mavi0688 Esraalparslan ameliyathaneye esini almamalari belki normal karsilanabilir şu surecte. ziyaretci kabul etmemek ve 1 refakatci olmasi bence en mantikli uygulama. Sende esin veya ablandan birini secmek durumunda kalicaksin bu durumda