Selam anneler 11 haftalik gebeyim ve tirnak batmasi var ayagimda basparmagimin her iki tarafinda birden doktora gittim biraz ilerlemis dedi gumus islemi yapti 2 kez cuma gunu gidicem bir daha yapicak cok canyakan bi islem malesef bende sizden bilgi almak istedim onerdiginiz faydali bisey var mı iyi gelen bisey mesela kurtulmak istiyorum artk sundan allah dusmanima bile vermesin bu acıyı