Momof2child Bahar4516 evet bazen ishal dogim belirtisi diyorlar doktora sormakda fayda var bende 34 olmsdu fakat dogum belirtisi degildi yeddgm ictigim doknmsdu
_mucizem_ Bahar4516 34+2 yim 1 haftadır İshal ve sancım var ama açılmam felan yok 🤷🏻♀️ Dr son ayda vücut yavaş yavaş kendini temizliyor korkma demişti bana
_mucizem_ Bahar4516 olabilir canım tek başına ishal doğum belirtisi değil ☺️ Sancın oluyorsa muhakkak git ama doktora
Bahar4516 _mucizem_ nst dde hep uc gunde gorıyom sancım 100ü gecıyo ama agrım acılmam yok :( 31den berı
_mucizem_ Bahar4516 benim de öyle valla canım 90 larda sancım çıkıyor ama muayenede açılma felan olmuyor. Aman dursun biraz daha minikler ☺️