Selam arkadaşlar benim adetim çok düzensiz her zaman bir hafta önce olurdum fakat son 2 aydır nerdeyse hiç bitmiyor doktora gittim dubaston verdi hap bitmeden son adetimden 13 geçti ve adet oldum bu durumu başka yaşayan oldu mu buarada bebek istiyoruz