Selam kızlar :) herkese hayırlı sağlıklı hamilelikler dilerim , bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Benim ricam şu. Yapışkan his bırakmayan genellikle yüzümde kullanacağım ama arada koluma boynuma da süreceğim güneş kremi önerisi istiyorum . Kullanıp memnun kalanlar varsa önerilerinize açığım 🙏🏻