Kızlar bugün doğum yapalı 3 günüm genel anestezi ile sezaryen oldum çok çabuk kendime geldim ben uyandığımda hemşire bebeği içerde giydiriyordu ilk ağlama sesini ve kendisini ben görmüş oldum onu öyle ilk görünce aşırı tuhaf oldum bebeği göremeyeceğim diye ilk içimde öyle burukluk vardı ki ama Rabbim onu görmeyi ilk bana nasip etti gördükten sonra tekrar uyumuşum zaten hissi mükemmel bir duygu sezaryendan korkmayın sakın ne kadar güzel düşünürseniz o kadar güzel olur bebeğiniz için güçlü durun güçlü durmaya özen gösterin herşey onlar için değer bugün 3 üncü günüm ama kalkıyorum dolaşıyorum bebeğimi emziriyorum yataktan kendim kalkıyorum yürüyüş bol bol yapıyorum iyi olduğum için hastanede sadece 1 gün kaldım ertesi sabah taburcu oldum taburcu olmamın en büyük önemi kayısı komposto eğer sezaryen olacaksınız mutlaka yanınızda bol bol götürün için çok güzel gaz çıkarıyor meleğim şuan yanımda uyuyor melekler gibi darısı başınıza ❤️❤️❤️