Angell9453 Merhaba herkese.. Şimdi çıktım doktordan 32 haftalığım bebeğim 2 hafta önden gidiyor ölçüleri kilosu 34 haftalık bebekle uyumlu.. 2.200 gr 42 cm.. Ve baş aşağı dönmüş erkenden 😔😔böyle olup erken doğum yapan var mı
Eliftmzkrkmz Angell9453 benmde 32de 2300 gr 43 cmdi. 34 haftalık gibi dedi. Ama skıntı yok iyi dedi. Hep başı aşağıdaydı benimkinin halada öyle inşallah son haftalarda dönmez tersine tek korkum o
Aselyagmur Angell9453 bende 31+5 haftaligiz bebeyim 1.600 Gr bebeyim ters..bebeyimin kilosu aZ mi ..doktor rahim ağzı kisaligina baktı bebek ters ama.erken doğum riski falan yok dedi
Emel2328 Angell9453 canım 28 den beri baş aşağı bebeğim 37+5 olduk önemli olan kanala girmesi baş asagidir ama kanala girmemiştir sıkılma sen
_mucizem_ Angell9453 31 Haftada doğum pozisyonu aldı 34+2 yiz şu an 2 hafta önde bizim minikte 🧿 erken doğumla ilgili bi şey demedi doktorum tek taşırken zorlanırsın dedi döndüğü için vajinaya kasıklara baskı yapıyor
Gizemhande 32 de benimde aynıydı canım 38+4 olduk hala gelen giden yok benimde baş geliş ve kilosu aynıydı
Fatosyener6 Aselyagmur bende yeni geldim kontrolden 1.800 dedi 31+5 ama ultrason yanılabiliyor o yüzden net bisey söyleyemem dedi 🤔 30.haftada gittim 1.500 zayıf demişti ama şuan normal mi bilmiyorm
perihankrkya Angell9453 bende şuan hastanedeyim doktor nst verdi 32 haftalığım önden ilerliyor ama doktorun yanına giremedim daha nst baglandım şuan birazdan giricem öğrenicem herseyini
Meryem1karaca Angell9453 benim bebekte o haftada 2250 ve 44-46 cm dedı hoc bana onde gıdıyor demedı.. Dr mu dedı acaba sıze onde gıdıyor dıye
17062013 Benim bebeğim 33+1 de 2200 ve 45 cm di ama doktor önden gidiyor falan demiyo normal bence çokta önden gitmiyor bebeğiniz telaş etmeyin hayırlısıyla kavuşun inşallah 😊