Dzeyy Kızlar merhaba dpgumda refakatçi olarak hala bi kişi mi kabul ediliyo özelde yada bununla ilgili bi haber yayjnlandımı şu tarihtrn sjnra refakatçi ve ziyarrtçi kabul edilcek falan diye bilgisi olan varmı
Eliftmzkrkmz Dzeyy ben özele gidiyorum refakatçi 2 kişide alınıyo. Szeryan 1 gece kalıyodu artk 2 gece kalabiliyo. Doğumhaneye kimse giremiyodu dünden itibaren orayada alım başlamış eş anne kardeş artk yanında girmesini istediğin onuda almaya başlamışlar. Normqle dönmüş yani
Nslhnakn Dzeyy ahh keşke.. hala 1 kişi kalabiliyor geçen hafta arkadaşım doğum yaptı 18:00-20:00 arası sadece 1 kişi ziyaret edebiliyormuş, babaya tolerans gösteriyorlarmış bebeğini ve eşini görmesi için
Eliftmzkrkmz Selimem sakarya özel medar hastanesine gidiyorum. Bizim hastane normale döndü artık tamamen
Eliftmzkrkmz Selimem annem aynı hastanede doğumhanede çalışıyo ondan alıyorum bilgileri. İnşallah dönmüştür sizinkide. Heves ediyo insan gelen giden olsun yanında olduklarını görmeyi. Gerçe hayırlısıyla kurtulalımda gelen baska zamanda gelsin.