Masal20201995 Arkadaşlar ne alsam bebek çabuk büyücek yeter fazla alma diyorlar aldığım sadece 4 takım tulum iki takım pijama 0-3 ay arası ben liste bakıyorum ama genel listeler hep ne almam gerektiği ile ilgili pek fikrim yok yardımcı olur musunuz
Eliftmzkrkmz Masal20201995 zıbın al ay aralıklı. 4-5 tane 0-3 aldım ben. 7-8 tane 3-6 aldım. Alt üst takım iki tane 0-3 aldım 4-5 tane 3-6 aldım. Müslin bezler çok kullanışlı onlardan aldım 4 tane. Hastane cıkışı 3 tane aldım. Ekstra altlar aldım üstler aldım. Çoraplar patikler. Tulumlarda 2 tane 0-3 müslin tulum aldım ⅔ tanede 3-6 aldım. Benim bebek kilolu olcakmış ondan 0-3 çok yoğunlaşmadım.