ZeynebinAnnesi61 Selamünaleyküm birşey sorucaktım ben 6 haftalık hamileyim bugün 3 defa kanlı akıntım oldu ve karın ağrısı başladı biraz korkuyorum yerleşme kanaması olabilir mi?, 😐
Mrvcnn ZeynebinAnnesi61 yerleşme kanaması o kadar fazla olur mu bilemedim bence bi doktora kesin gösterin her türlü kanama kırmızı pembe lekeler hamilelik boyunca önemli görülmeli diye okumuştum
ZeynebinAnnesi61 Mom9272 aradım öğle molasında olduğundan ulaşamadım biraz sonra tekrar denicem bişey olmasından korkuyorum
ZeynebinAnnesi61 NzlcnSrhn ilk gebeliğimde kahverengi ydi akıntı progestan kullanmıştım bunda kanlı bende ondan korkuyorum
ZeynebinAnnesi61 Mom9272 eşimi beklemek zorundayım doktora hala ulaşamadım 2 yaşında kızım var yakınımda bırakabilrceğim kimse yok
ZeynebinAnnesi61 Teşekkür ederim hepinize doktora gittim Allaha Şükür bebek de kesede iyi dedi ama bu durumlar düşük tehlikesi dedi kan uyuşmazlığı olduğu için iğne vuruldum progestan verdi ayakta fazla durmak yok dinleniceksin dedi bakalım 2 hafta sonra tekrar kontrol var