Ela_1129 bende 24.haftadan sonra başladı ayakta ödem, hele 36.haftadan sonra ayaklarım 40 numara terliğe zor giriyo tuzu kes hamuru kes bol su iç yürü dedi doktor az yemeye çalışıyorum ama gene şiş yürüdüğüm zaman daha azalıyor şişlik zaten doğum haftası geldi diye bende sürekli deli gibi yürüyorum