Belki birkaçınız taniyorsunuzdur düşük tehlikem var sata göre 6+2 keseye göre 5 haftalik bebegimpazar günü kanama alanı tespit ettik bugün kontrole gittim doktor kan pıhtısı var bebek göremedim sağlıksız gebelik düzelmez artık düzeleceğini sanmiyorum müdahele edelim istersen iki gün daha bekleyelim sonuç değişmez dedi bende bekleyelim dedim cuma ayni sonuç olursa kurtaja almak zorundayim dedi dedim düşük yapmam için başka yol yokmu ben ikinci kez kut taj olmak istemiyorum dedim başka yolu yok kanama alanı bu zaman geçtikçe rahminde kalır rahmini kaybedersin dedi korkuttu beni duyduğum bi çok kişide kanama alanı kese buydukce kendiliğinden kaybolan bile varmış bu kürtaj sebebi olabilirmi cidden 😢😢