Duyguderyaa Kızlar merhaba 17+2 günlük hamileyim bu araşar akıntım cogaldı normal bi durummudur acaba
Arinna Duyguderyaa Doktora danış canım enfeksiyon olabilir. Ona göre fitil ilaç falan verir. Benim öyle olmuştu. Hatta geçmedi alttan örnek almıştı akıntıdan artık başta önemsenmeyince çoğalıyor
Hilal93 Duyguderyaa rahim genişliyor demişti doktorum kokusuzsa ve beyazsa sıkıntı yok ama sen gene de doktora git danış
Rabiacngz Duyguderyaa ben doktora dedim sürekli normal demişti. Ama kaşıntı vardı çok rahatsız ediyordu başka doktora gttim fitil verdi çok rahatlattı bni kesinlikle doktora brlirt
Duyguderyaa Arinna canım enfeksiyon mu blemiyorum kaşıntım yanmam yok sadece akıntı geldiği zaman regl olmus gibi hissediyorum onu
Arinna Duyguderyaa Benim de kaşıntım yoktu hiç. Olabiliyor canım doktoruna danışman gerekir. Hamilelikle herşeyi önemsemeli ve doktoruna danışmalısın