Tgcycl benimde en geç 13ünde olmam lazım dün akıntıyla birlikte 1damla gibi kan geldi devamı yok bugün hep hasta olucakmışım gibi ama gelen yok test yaptım negatif ocakta hamile kalmıştım o da böyle olmuştu bi iki damla kan gelmişti çokta ağrım vardı hasta olcam sandım olmadım test yapınca hemen çıkmıştı ama kaybettim onu