FrdCn Kızlar merhaba 😊 14 haftalık olduk ama hiçbir kıpırtı hareket hissetmiyorum. Siz hissediyor musunuz?
Nurcannnn FrdCn bizde hıc bırsey hıssetmıyoruz acıkmıyoruz bıle ben aç kalmasın dıye yiyorum. Kılo aldınız mı bu arada ?
annecikk_ FrdCn 14. Haftada hissetmek fazla erken🙈 ben 19 dayim daha 1 haftadir hissediyorum ve 20 22 ye kadarda hissetmemek bile normal😊
FrdCn Mhtpctn bende hiçbir şekilde hissetmiyorum soruyorlar damar atar gibi olmuyor mu falan diye olmuyor anlamıyorum diyorum şaşırıyorlar dedim acaba bende mi tuhaflık 😁
Mhtpctn Ecenklv ben kilolu hamıle kaldım 118 le kaldım kusmalardan 115 e dustum ama benı gorenler zayıflamıssın dıyolar karnm cıktımı onu bıle bılmıyorum 🙈
FrdCn Nurcannnn bende de iştahsızlık var maalesef açlık hissim yok adeta. Hiç kusmam falan olmamasına rağmen ilk 3 ayda 1 kilo aldım.
Tomrisme Sağ kasığımda arada patlama gibi bir şey hissediyorum ama gazdır ilk bebeğim o yüzden bu kadar erken hissedemem sanırım😊
FrdCn annecikk_ ya çevrem hissetmiyor musun dedikçe acaba diyorum bende mi duyarsızlık 😁 normal olmasına sevindim valla 😁
annecikk_ Masal20201995 valla benimki dokunup kaciyor gibi degisik bi his batma olcagini bilmiyorum zannetmem🤔 sen kacinci haftadasin🙈😍
Meryemcez FrdCn bizde 14+5 olduk 3 gündür sağ kasık bölgemde sertlik hissediyorum sadece arada bir kaç saniyelik sancı oluyor ama hareket falan hissetmiyorum çok erken zaten
annecikk_ Meryemcez benimde oluyodu bi sertlik yada boyle top gibi oluyodu doktoruma sordum 1y. Haftada o bebek degil daha oraya gelmedi dedi🤭
Nurcannnn FrdCn Ben hamıle kaldığım günden berı kusuyorum sabah akşam. Kokulara gelemıyorum. 56 kıloda hamıle Kaldım şuan 57 kıloyum 1 kılo aldım bende.. bebişlerimiz ıyı olsunda bunlar gelıp geciçi 🙏🙏
Nurcannnn FrdCn hayırlısı olsun inşalah sağlıklı bir şekilde kucağınıza aşamayı nasıp etsın rabbım🙏🙏 bizim doktor bırsey demedı daha.
Gulsum_coskun FrdCn biz 16 haftamıza giricez 3gun sonra falan ama hala hic bi kıpırtı yok ve hic hamile değilmişim gibi 😂
Miniginannesiiii1111 FrdCn erken daha kıpırtı için 16. Haftadan sonra hissedebilirsin eğer şanslıysan 😊