Ebru9120 Zeyneep95 doktorunuza danışmadan alerji hapı kullanmayın. Ben de kullanıyordum gebelikte bıraktım. Önerilmiyor özellikle ilk aylarda
Ozdmrkbraa Zeyneep95 bende alerjik astımım var geçen mecburen acile gitmek zorunda kaldım. Doktorumu ardım avil in iğnesini yaptır dedi ama sen doktoruna mutlaka danış