Deryaaygrn Kızlar bugün 35+4 teyiz. Normal kontrolüm vardı. Nstde agrım cıktı yatırdılar. Açılmama baktılar açılmam yok. Ciğer gelistirici yaptılar serum taktılar korkuyorum ya ben 😔😔
Kvlkgzmerhn Deryaaygrn kilosu iyise korkmana gerek yokki kuzum ciğer geliştirici de önemli vurmuşlar ne güzel dua et sadece 🙏
Mucizem7 Deryaaygrn korkma dua et bol bol kilosu falan nasildi baktı mi doktorun canm?rabbim yar ve yardimcin olsun ins
Fatmanurszgn Allah Allah neden yatış verdi ki? Benim de 34te 100lü sancılarım çıktı nstde. Serum taktılar ve ciğer geliştirici vurdular eve gönderdiler. Ağrıları hissedersen gel dediler . Hiç korkma bi şey olmaz inşallah, ben 38+3te doğurdum