Merhaba güzel anneler
bugün tam 11+0 olduk kan testi vermiştim bu hafta tsh değerim 3,13 çıktı gebelerin tsh 2,5 olması gerekiyor dedi sağlık ocağında Kadın doğumda bugün randevum var zaten kontrolde öğreneceğim de burada tecrübe eden hanımlarada sormak istedim bu durumda ilaç mı başlanıyor riski çok mu