Hanımlar gittiğim doktor 6. Haftamdayım kesem 5. Haftaya uyumlu kanama alanın var ve bana sağlıksız gebeliğe benziyor ister hemen kürtaja alım ister cuma guunu tekrar bakalim aynıysa kürtaja alım dedi bu benim 4. Gebeligim ilki kürtaj ikisu normal düşük oldu 5. Haftalarında ben kürtaj olmak istemiyorum tekrar belkide bebegim icin bir umut olabilir kanama alani kaybolan bircok kisi duydum ıyi bir doktor önerisinde bulunurmusunuz lütfen