Bende çalışabilir raporu aldım ama hala kurumumun sisteminde görünmüyor. Raporu aldım ama yine de 5 hafta doğum sonrasına kalacak değil mi? Bu arada bana işe gelme dediler ama rapor al biz seni idare ederiz dediler. Sonradan işlense rapor problem olmaz dimi