Busraaytac Haftamda ikizlere hamileyim bu sabah aniden kaburgalarımda ağrı ve istifra şikayetim oldu doktora gittim tahlil yaptı böbrek iltihabından şüphelendi ama öyle bişey çıkmadı. Ağrım geçti ama bulantım devam ediyo. Böyle bi durum yaşayan oldu mu içinizde