Minikow [url=https://hizliresim.com/mSzDZo][img]https://i.hizliresim.com/mSzDZo.jpg[/img][/url] Dün ve bugün yaptığım ovulasyon testin ortasında böyle şerit gibi şey var testlerim mi bozuldu yoksa normal bi durummu
Minikow Dlndmr [url=https://hizliresim.com/Y1VN32][img]https://i.hizliresim.com/Y1VN32.jpg[/img][/url] galiba bozuldular bisurude var daha napcam ben onları 😂
Minikow Dlndmr [url=https://hizliresim.com/sp5DCa][img]https://i.hizliresim.com/sp5DCa.jpg[/img][/url] 5 dakika sonraki sonuç ve düzeldi ben galiba yanlış yaptım muhtemelen yapmaktan test elimin ayarı kaçtı 😂😂
Sevdiss_17 Minikow hayir kuzum benimde 3 den fazla damlatinca boyle olur boya dagilirdi sonradan 3 damla tek damlatmaya basladim bidaha olmadi
Dlndmr Minikow evet açılmış biraz ama az idrar damlat bi daha ve 10 dk müsade et testin doğru sonucu göstermesine
Kader56 Minikow canm büyük ihtimalle hamilesin ve idrar yogunluğundan cok koyuladiyor test hamilelerindendir o :)
Minikow denizimsi18 Yok kız bu hamilelik testi değil ovülasyon testi inşallah hamilelik haberini de böyle vermek nasip olur🥰❤️❤️
Minikow Dlndmr Ya bu zamana kadar yaptıklarında herhangi bir problem olmadı son iki gündür böyle oldu muhtemelen idrarı fazla kaçırdım o zaman. Teşekkür ederim tatlım🥰
Minikow Dilkk hafta sonu yumurtladım normalde ama yine yumurtlayabilirim pcosluyum o yüzden 1 den çok yumurtlama olabiliyo🤩