Kızlar merhaba 8. Haftamda kalp atışı durması sonucu kurtaj olmak zorunda kaldım allah nasıp ederse tekrar hamıle kalmak ıstıyorum daha ıkı ayım var denemek ıcın ama bu surecte ınsan kendı kendını yıyıp bıtırıyor stres cok etkılıyor bılıyorum cevremde hıc yok boyle bısey yasayan basına gelenler neler yaptınız kurtajdan sonra yardımcı olurmusunuz