ecembugra53 Selin3561 bazen oluyor Doğum yaklaştıkça bebek ağırlığından oluyor zaten dinlenmeye çalışım
sevenpolat Selin3561 Bizde 36 haftamızdayız bende de bazen oluyor ama normal canım bebişler büyüyor sabr etmemiz gerek
Selin3561 sevenpolat ben aşırı panık yapıyorum neden bu kadar agrıyor dıye sanki regl olucam gıbı ayrılıyor belim
ecembugra53 Selin3561 oluyor bazen bende dayanamıyorum bebek büyüdükçe artıyor malesef Rabbim kolaylıklar versin bize ne diyim 🤲🏻
ecembugra53 ecembugra53 amin canım amin annelik her anlamda zor yani Rabbim cümlemize sağlıklı bebekler versin gerisi boş Rabbim yavrularımızı Salih imanlıı ahlaklı kullarından eylesin inş ❣️🤲🏻🤲🏻🤲🏻