atescan27 Merhaba 14 haftalık gebeyim gece eşim uyurken karnıma çarptı hızlı değil ama geceden beri ne karin ağrım var ne bel ağrım normalde ağrım olur sizce doktora gitmeli miyim
ecembugra53 atescan27 korkmayım o kadarcık seyden bişey olmaz ama içiniz rahat etmiyorsa doktora gidebilirsiniz anne rahminde bebekler amniyon sıvısı içinde olduğu için o su onu koruyor cok şükür elhamdulillah 🤲🏻😊
Deniz3115 atescan27 ben gün boyu karnımı nerelere çarpıyorum hemde sert bir şekilde Allah’a şükür bişey olmadı 35 haftalığız üstüne bide 18 haftalıkken düştüm Allah korudu korkma sende bişey olmamıştır şuan psikolojikmen ağrın olsa da hissetmicen