İkinci oğlumu 26 gün önce spinal ile doğurdum. İlkinde genel olmuştum 2.5 sene önce. Kesinlikle tavsiyem spinal doğum sezeryan olacaksa tabi. Genelden çok fazla ağrı acı ile uyanmıştım. Bebeğimi kucağıma ilk alışımı bile hatırlamıyorum. Kucağıma alıp emzirmeye çalışmak bile işkence geliyordu ağrılarımdan dolayı. Ama spinal olunca ilk 2-2,5 saat uyuşukluk devam ettiği için bebeğimin mutluluğunu yaşayabildim. Sonra da ağrı çok şiddetli değildi. Hafif hafif geliyordu. Arada artıyordu. İyileşme süreci de kesinlikle spinalde daha hızlı. Genelden sonra 15-20 gün yastık desteksiz ve yan yatamadım ama bunda bir haftlıkken gayet rahat yatabiliyordum. Ameliyat sırasında evet çekiştirmeleri hissetmek çok hoş olmuyo. Baştaki bele vurulan iğne de biraz acıtıyo. Bayılma hissi olmuştu ilk başta ama başınızda sürekli nasıl olduğunuz sorup müdahale ediyorlar zaten. Bebeğinizin ağlama sesini duyunca zaten herşeye değer diyorsunuz. Benim bebekten sonra dikiş anında başım çok ağrımıştı. Ama ameliyattan çıktıktan sonra ağrı falan kalmadı. Sonra da olmadı. Bel ağrısı ilk günler vardı ama o da zamanla geçti.