Emrebru Kızlar yaaa emzirirken çok terliyorsun su içiyorsun vs diyorlar herkes böyle mi ? Bizim evde çok sıcak düşündükçe afakanlar basıyor.Doğumuma çok az kaldı.
Bicanbehiye Emrebru kişiden kişiye değişebilir tabiki ben ocak ayında tişörtle gezmiştim gece kalkıp 1 litre su içip yatıyordum.yaz ayında doğum yapacaklara Allah kolaylık versin
Arzutlc Evet kışın ortasında doğum yaptım deli gibi terlerdim. Eşim sağolsun çok su içirmiştir 2ay :)