Merhaba hanımlar bende hemen hamile kalanlardanım Allah isteyen herkeze nasip etsin inşallah ben ilk başlarda daha erken diyodum bir iki sene geçsin öyle yapalım dedim nasipmişki hemen oldu adet günüme gelmeden hafif ağrılarım oluyodu kasıklarımda ama evlenmeden öncede oluyodu o yüzen ihtimal vermedim ama şansımı deneyeyim dedim eşiminde doğum günü hediyesi olur eğer hamileysem diye test aldım iki tane negatif çıktı bir ay sonra yine aynı ağrı busefer ihtimal yok dedim eşim bi denesekmi testi dedi boşuna deniyoruz dedim olsun dedi deneyelim dedi bitane test aldı teste baktım tek çizgi tam çope gidiyodu neyse dursun dedim ilerde denediğim negatif tesleri biriktirir bitanede nasip okursa pozitif ekler anı olur dedim (bu arada mikrop çoğalır falan demeyin çünkü kendine ayrı bi kabı olan testlerden almıstık ) neyse testi lağaboya koydum malesef negatif dedim eşime öyle baya oturduk yemek falan yedik lağaboya girmiştim gözüm teste gitti bidaha baktım belli belirsiz iki çizgi olmuş negatif sandığım test hemen bağrıp eşimi çağırdım adam şok oldu inanmadı bir iki dakika şokta kaldı bitane daha test alıp geldi.bidaha denedik yine iki çizgi belli belirsiz biri hemen hastaneye gittik hastanede biraz sıkıntı yaşadık doktorlar içeride keyif yapıyo tabi eşim hemen şikayette bulundu yönetime baş hekim geldi hanfendi oturun lütfen yorulmayın falan bir iyiler bir iyiler neyse kan testi falan yaptılar pozitif görünüyor ama ya dış gebelik olabilir yada hamile kalıp düşükte yapıyo olabilrsiniz değerler daha düşük ama hamilede olabir dedi haftaya bidaha gelin dedi tabi biz dayanamadık iki gün sonra özele gittik tam yılbaşı günü tebrikter hamilesiniz bir aylık dedi eşim sevinçten havalara uçtu derken miğde bulantım fazla yoktu ilk başlarda 5 ci ayda su içsem çıkarıyodum okadar kötü oldum hasasiyet başladı kokulara karşi çok duygusaldım kilo almışsın deseler bile hüngür hüngür ağlıyodum 6. Aya girdim kasıklarımda ağrı oldu idrar yolu enfeksiyonu dediler şu an iki hafta sonra 8 aylık olacak oğluşum ağrılarım devam ediyor bugun biraz daha fazla gibi inşallah bi sıkıntı yoktur hastaneye gidecegiz tabi biraz sıkıntılar yaşadım sitres çoktu eşimin her dediğine küsüp alınıyodum buda beni üzüyodu belkide ondandır diye düşünüyorum sabırsızlıkla oğlumu bekliyorum 🙏❤️ Allahım herkeze nasip etsin anne baba olmayı 🙏