irembozcalar 33+6yız bugün bebişin ters durduğunu öğrendim doğum pozisyonunu almıştı oysaki. Sizce nasıl döndürebilirim eski haline?
hunilimom irembozcalar tekrar kendiliğinden dönebilir canım benim 36 da dönmüştü ışığın ev temizlemistim secde pozisyonunda felan durmak da ise yarıyor YouTube’da videoları var 🌸 istersen bak
Heyda irembozcalar inşikak suresini okuyup secdesini yaparsan Allahın izniyle inşallah düzelir bende öyle yapmıstım 🙏🏻