Busradonmezus evet ailenin genetiğinden kaynaklanıyo olabilir ama bu bi bozukluk değil. Bebeğin sadece göbek çevresi veya sadece kafası önden gitmiyorsa yani vücudu orantılı olarak gelişiyorsa doktorlar çok sorun etmiyor. Ama annede gebelik şekeri gbi bi durum varsa o da bebeğin iri olmasına sebebiyet verebiliyor. Doktora danışılmalı o gerekli kontrolleri ve yönlendirmeleri yapıcaktır zaten