Bsehtp Merhaba kızlar cinsiyeti ne zaman öğrendiniz aceba 😍 ben şuan 13 haftalığım haftaya gideceğim doktora 14 hafta olucak sizce belli olur mu cinsiyet
Berra20 Bsehtp 12. Hafta da dr bi tahmn yurutmustu ama 15 de ogrendij net olarak. Acele etme 15 16 ideal
Bahriye06 Bsehtp 16+6da öğrendim yanılma olmasın diye bekledim doktordan da tahmin yapmasını istemedim erken haftalarda
Elmaveannesi Bsehtp 12. Haftada ikili taramada doktor bi tahminim var dedi ama soylemedi 1 ay sonra gel dedi 16. Haftada net soyler