Bende var canım gebelik şekeri yükleme testinde çıktı iki hafta diyet uygulattı ama düzene girmedi stres sinir çok etkiliyor benim şekerimde özellikle .düzene girmediği için insülin kullanmak zorunda kaldım şuan 35. Haftama başladım ama artık ölçmüyorum şekerimi insülin vuruyorum sadece.doktor her öğün öncesi sonrası ölçmemeli istiyor bunca zaman yaptım ama artık parmaklarım delik deşik oldu kafana çok takmazsan inanki şekerini daha iyi dengeliyorsun .stres yapma kafana çok takma Allah’ın izni ile bişey olmaz doktorun yeme dediklerini yeme bide.