Belissima Nazliomer ben Hindistan cevizi yağı kullanıyorum soğuk sıkım olmasına özen göster tavsiye ederim
Mervee Nazliomer dokuz ay boyunca vazelin kullandım karnıma ve şükür bir çatlağım olmadı🙏🏻 Belki biraz da vücut meselesi ama benim cildim normalde aşırı kuru kesin çok çatlarım diyordum ama hiç çatlamadım, isterseniz siz de deneyin derim😊
NurdanHakan Nazliomer bende vazelin kullanıp sıfır çatlağı olanlardanım 38.haftam yalnız doğumdan sonra çatlayanlarda oluyormus insallah o süreyide atlatırız bakalım
Caglagok Kesinlikle lierac Nazliomer kesinlikle lierac 👍 biraz pahalı ama bir çatlak dahi olmaz. Şuan dünyada çatlak konusunda daha iyi bir marka yok. Benim doktorum da lierac kullanmış ve hişbir çatlağı yok bana da tavsiye etti kullananlar da çok memnun canım.
NurdanHakan Fes909416 elime gelen her markayı aldım ben johnson baby dalin unibaby bide vaseline olarak indirimde olan herşeyi topuklarımdan başlıyordum sürmeye heryerime Her duş sonrası sürdüm cok şükür 👍 suan için tamam