Nigarplt Merhaba, Aranızda 27.haftasın da doğum yapanlar tecrübelerini ve yaşadıklarını paylaşabilir mi💙 Yarın sabah büyük ihtimal bebeği alacağız dedi doktorumuz, suyumuz bitmiş
buseyusuf27 Nigarplt 🤔 cok küçük değil mi ya benım bıldıgım 33 bıle cok erken 37 den sonrası normal doguma gırıyor sızınkı bıraz rısklı sankı ama hayırlısı olsun rabbım evladınızı sıze bagıslasın almasa baska yolu yokmuymus anlamadm rabbım tüm annelere ve bebeklerıne saglık versın sag saglım kucaklarımıza almayı nasıp etsın rabbım 🤲🏻 evladınıza saglıkla kavusursunuz ınsallah
Sermec27 Nigarplt Allah ne derse o olur canım rabbim isterse 25 haftalık bebek bile yasıyor rabbim evladını sana bağışlasın inşallah acısını göstermesin inşallah 🙏
buseyusuf27 Nigarplt havuc alıp havuc suyu sıkıp iç sabahları bazı suları azalan anneler oyle toparlamıs denemekte fayda var bence sekerın yoksa tabı
nimet_52 Nigarplt Rabbim evladına kavustursun seni canım dualarım senınle Allahım evlat acısı yaşatmasın kötüyü düşünme neler neler var Allahım ne derse o olur tıp çok ilerledi bu konuda 🙏
Esrakurukuz Çocuklar yaşam sınırına girmiş oluyorlar Rabbim evladınızı size bagışlasın küvez süreci biraz uzar o kadar içinizi ferah tutun prematüre bebekler çok güçlü oluyor annesi sen sütünü sağ bebeğine İnan Rabbime dua et
Meryempalabyk Nigarplt bir yigenim 26. Haftada digeride 28. Haftada dogdu cok şükür suada gayet saglıklılar küvezde kalma zamanları tabi oluyor Stres sıkıntı yapma derim bu arada benimde erken dogum olabilir rabbim evlatlarımızı kucagımıza almaya nasip etsin
Afrze Allah in izniyle sağ salim alırsınız inşallah kucağınıza . Dua edin bol bol .Bizde edelim.iyilesirler inşalalh . 7 ay da daha yüksek diye biliyorum yaşama şansı . Iyi düşünelim güzel düşünelim .
Kanatlarimvarruhumda Nigarplt Bende 27. Haftadayım. Bebeğiniz kaç kg olmuş. Kaygı etmeyin demek kolay olur.. Ama tevekkül edin. Bol dua edin. Nasibi varsa daha küçik bile olsa da tutunur hayata. 25. Haftada doğup kucez desteği sonrası gayet sağlıklı oluyolar.. Siz elinizden geleni yapıp tevekkül edin. Rabbim yardımcımız olur inşallah.
Duygu0606 Nigarplt ben 30 yasındayım 28 haftalık dogmusum cok sükür gayet iyiyiyim😊 hiç sıkıntı etme o zamanın şartlarında bile yaşayabildiysem Allah ın izniyle hiçbiraey olmaz cnmm biraz yogun bakımda kaldıktan sonra taoparlar kucagına gelir inşallah
SedaAydemir Nigarplt yeğenim 29 haftalık doğdu 40 gün küvezde yattı 900 gramdı şuan 17 yaşında kapıdan içeri sığmıyor 😄 bol dua ve çok çok sabır canım allah yardımcınız olsun inşallah biraz daha tutabilirler bebeği içerde
2nciminik Nigarplt hiç dert etme sabır gerektiren bir süreç sadece okadar. Bnm arkadaşım 400 gram doğurdu maşallah suphanallah yaşıyor 1 yaşında gayet sağlıklı ☺️👍
Haver45 27.haftada gecen yıl arkadasım dogurdu evet kuvezde kaldı ama yaşadı rahat ol inşallah her şey gönlünce olacak🙏🏻Hatta şuan bendeler ve 4 kişi zor baş ediyoruz🤣