Mineee123 Kozlar 14 haftalık hamileyim günde 3 litre su tüketiyorum ekstra maden suyu karpuz vs de çok tüketiyorum zararlı mı acaba ya bilginiz var mı
M_N_R Mineee123 Normali 2.5 3 litre.Doktorum soyledi.Bu kadar cok iciyosan zarari ola bilir canim.Tonus yapar(su fazlaligi)erken dogumu tetikliyo ALLAH korusun.
ygmurnurd Mineee123 canım su iyidir tabiki ama herşeyin fazlası zarar unutma yeteri kadar iç kendini çok zorlama ❤
ceren63 Mineee123 daha az su içmeyin ama maden suyunu günde birden fazla içmeyin. Yaz geldiği için aşırı terliyoruz gebelik dolayısıyla da. Üç litre ideal. Aynı zamanda su oranı kiloya göre de değişir. Her kilodaki insanın içmesi gereken su miktarı fazladır
ssuleeyuce Mineee123 ay ne guzel ben ilk hamileligimde sudan tiksinmistim 7 ay su icmedim sadece gunde 1 tane maden suyu iciyodum.
Tatlisannedilekk Mineee123 normalde de su içmeyi çok seviyorum o yüzden zorlanmıyorum hiç😊 günlük 3litre su içiyorum,1tane de sade maden suyu