Kızlar akıntım birkaç gündür beyaz ve biraz sulu geliyordu. Vajinamda yanma acıma gibi bişey oluyor ve sık idrara çıkma gereksinimi duyuyorum. Dün acile gittim. İdrar tahlili yapıldı. Nst bağlandı. 1,5 saate yakın sürdü serum verdiler. Ağrı çıkıyormuş nst de. Gözlem altında tuttular. Sonra ultrasonla bakıldı. İdrar tahlili nst ultrason temiz geldi. Mantar enfeksiyonu olmuşsun dedi doktor. Monural şase ve zalaın fitil verdi 2 tane. Fitil biraz yakıyor. Bu durumları yaşayan var mı aranızda ?