Merhaba anneler, 8 haftalık gebeyim. 12. Haftada ikili tarama testi için gideceğim hastaneye, yani 4 haftam daha var. En son ultrasonumu da 2 hafta önce olmuştum. Yani toplamda 6 haftalık bir aradan sonra gitmiş olacağım ultrasona. Çok mu uzun bir süre sizce. 12. Haftadan önce bir ultrason daha ayarlamalı miyim?