Arkadaşlar merhaba,dün Histereskopi ile miyom aldırmak üzere ameliyata girdim,bugün taburcu oldum,doktor rahim girişinde değilde miyomun biraz daha yukarda ve riskli bölgede olduğundan dokunmadık dedi,ama rahim içinde yapışıklıklar vardı onları düzelttik dedi.Kürtaj sonrasında hamile kalamadım bir yıl oldu.Acaba bu yapışıklıklardan mı hamile kalamadım,Histereskopi ile yapışıklık düzeltilip hamile kalan var mı?