Kızlar merhaba benim 14 aylık kızım var ve 9 haftalıkta hamileyim ilk doğumum bazı nedenlerden dolayı sezeryan olmak zorunda kaldım en son sağlık ocağına kontrole gittiğimde hemşire bana normal doğum yapamazsın ilkini sezeryan olmuşsun aradan fazla zaman geçmemiş dedi ben normal doğum yapmayı çok istiyorum aranızda benim durumumda olup normal doğum yapanlar varmı ya da tekrar sezeryanmı oldunuz kızlar merak ettim yardım edin