Feride20 Merhaba kızlar 🙋 14 haftalık gebeyim karnım çıkmaya başladı ama akşamları yani biraz daha geç saatlerde karnım daha da büyük oluyor hamile olduğum bariz belli olacak şekilde kocaman oluyor karnım sizde de böyle oluyor mu neden oluyor acaba 🤔
Hilal93 Feride20 yemek yiyiyorsun şişkinlik oluşuyor benimde öyleydi sabah sönüyor akşam şişiyordu şimdi büyüdükçe büyüyor 😂
Aynurr16 Feride20 evet aynısı bende oluyo sabah dümdüz akşam kocaman bağırsaklardan kaynaklı o gaz birikiyo tuvalet birikiyo şişkinlik oluyo sabahları daha hareketli olduğumuz için gece uyuyunca ödem gidiyo heralde sabaha dümdüz
Drn-Brc Feride20 benimde öyle tam 14 haftalığım karnım çok hızlı çıktı hatta bazen patlayacak gibi hissediyorum biraz hazımsızlık problemim var bu yüzden diye düşünüyorum ama inş bu hızla büyümez
Feride20 Drn-Brc sanırım 14 haftadan itibaren buyumeye başlıyor karın tabi kisiden kişiye değişebilir inşallah herşey istediğin gibi olur ☺️🙏