Tgckrds kesinlikle haklısınız, ölen bi dr daha vardı onda da benzer durumlar deşifre olmuştu.
Ben direk bu konu üzerinden deneyiminiz oldu mu diye anlamak istemiştim benzerleri var malum.
Sizede geçmiş olsun, insan illa bebek fikrini takınca değil, farklı sebeplerle de üzülünce olamayabiliyor.
Ruh çok hassas etkilendi mi sanırım bloke oluyor diğer meselelerede.
Anksiyete/ endişe hali çok değer verdiğim arkadaşımda da var,
Ikna edip gönderemiyorum, kendisini rahatsız görmüyor, direk diyemiyorum “sende evham/ takıntı vs var” diye kendini kötü hissetmesin diye.
psikolog tabi süreç işi ama kısa not olarak paylaşırsanız nasıl bi bakış açısıyla bunu atlatmanıza vesile oldu?