Selin17 Kızlar günaydın 14+4 hamileyim ve karnım hiç çıkmadı😢 artık bu hafta iyice kafama takmaya başladı, acaba yolunda gitmeyen bir şeyler mi var diye.. Ablamın 4 aylıkken baya Karnı şişmişti hatırlıyorum, karşılaştırma yapıyorum benim hiç öyle olmadı 🥺
Annekuzusu23 Selin17 canim daha çok erken 17den sonra benim karnım çıkmaya başladı ve çevrenin tamamı bana 6. Aydan sonra çıkacak diyordu öyle de oldu takma yanı daha çok erken gobeginin çıkması icin
Aynurr16 Selin17 hamile kalmadan önce karnı hemen şişenlere özenirdim ama hamilelikte araştırmalar o bu falan derken genetik faktörler felan inşallah hemen çıkmaz da çatlama çok olmaz diyorum tabi insan hevesleniyor o ayrı 😊 bi sıkıntı yok canım iç karın genişlemesine bağlı o
Busesrmz Selin17 her insanın kendine özgü benimde 6. Ayıma kadar karnım dümdüzdü şuan 8 aylığım kocaman
Frdugr0212 Canim 23. Haftamdayim hala disardan anlasilmiyor. Zaten 20 den sonra yavas yavas buyumeye basliyor 😇
littleon Selin17 benimde 20 22 gibi hafif cıkmaya başladı ama dısardan bilmeyen anlamazdı 25 ten sonra iyice belli olmaya başladı hiç takılma zamano gelince büyüyr karınlar❤😇
Betulll11 11 haftadayım ufak da olsa var karnım pantolonlarımın düğmesi kapanmıyor. Herkesin farklı ama, benim iç karnım hiç yok yok herhalde normalde de yemek yiyince bile hemen göbeğim çıkardı 😀
Betulll11 Bebeğin sağlıklı olması önemli ama göbeğin ne önemi var elbet ilerleyen zamanlarda hepimiz koca göbekli olacağız 😄
Pelin55 Selin17 benim 3. Hamileliğim olduhu icin bide ic Karnim kucuk o yuzden erken cikti 13.haftada belliydik artik ☺️🤰
drn5410 Selin17 benim 20den sonra çıkmaya başladı ama daha geçen haftaya kadar saklayabiliyordum bol giyinerek şuan 33üm bol giyiniyorum ama pek saklayabildiğim söylenemez 🤷♀️ ne güzel işte karnınız çıkmasın hamile olduğunuzu kimse anlamasın edepli olsun evlatlarımız inşallah 😍
Dumannn Selin17 merak etmeyin herkesin bir degil ablanizinda gazdir cogu. Bide ic karinla alakaliymis. Benim ikinci aydan cikti ama gaz oldugu icin cikti. Yoksa bi kac cmlik bebek karin sisirmez. İcinizi rahat tutun👍🏽👍🏽😍
M_N_R Selin17 Yok canim uzulme sen.Her bunye ayni deyil.Doktorlar karinlarinizino buyuklugunu karwilawtirmayin diyolar.Bendede cikmiyodu takiyodum kafama.Hala az cikdi.Gorenler 6.5aylik hamile oldgma inanmiyolar))Onemli olan bebegin sagligi.Kaein cikmiw cikmamiw onemlii deyil.Demekkii ic karnin buyuk seninde.Boylece catlaklarin olmaz 🌸🤗
Burcuozkan Selin17 benimde 16 dan sonra ufak ufak çıkmayı başladı ki şuan 18 deyim bazı kıyafetlerle ben sölemesem kimse anlamaz iç karının geniştir
Aygul01 Selin17 sen herseyi cok kafana takıyorsun bacım gerçekten insaAllah 9 ayı kolaylıkla atlatırsın bi kaç denk geldin cunku valla Allah kolaylık versin sana. Karin 17/18 haftadan sonra çıkmaya başlar 14 hafta daha kucuk, karin çıkması senin ic karninla alakalı herkesin kide farkli ablanla kıyaslıyorsun ama 4 aylık diyorsun 4 aylık 18 hafta. Sen ondan su an 1 ay geridesin ve kıyas yapıyorsun 🙄 ayrıca karnın çıkması cocugun saglikli olmadığında işaret degil ki. interneten baksana canım bu konulara internete hersey yazıyor bilgilenirsin hemi kafana boşuna takmazsın yazık yoksa 9 ay nasil bitecek.
Ozgee11 Selin17 Kontrollere gitmiyor musun canım ? Nasıl bir yolunda gitmeyen birşey olabilir ? Böyle 9 ay kendini birileriyle karşılaştırırsan işin zor valla. Herkesin hamileliği farklıdır. İç karnın geniştir sorun yapacak birşey yok.
esenyamandaa Canım ben 28 haftalığım 67 kiloyum şuan görsen normal kilolu dersin hiç karın falan yok hafif normal kilolu insan göbeği var. Hamile olduğumu bilmeyen asla anlamıyor kilolu sanıyor. Hatta sabah eşim bile dedi sen kızımı aç mı bırakıyon bu ne hiç karın yok falan diye 🤣 inan bu durum beni mutlu ediyor. Bence çok kafaya takma sende 🌸