Sevimnur Arkadaşlar merhaba 10 haftalık hamileyim ama 5 kilo aldım tsh yüksek olunca ilaç alıyorum acaba ondan dolayı mı ki böyle olanlar var mi 😞
sukayhanacar Sevimnur tiroid ilacı ben de kullanıyorum canım 16 haftalık hamileyim ama hiç kilo almadım ben. kafana takma dikkatli ol doktorunla konuş belki diyetisyenle devam etmeni önerir
buse0935 Sevimnur canım benimde tsh yüksek 150 mg ilaç içiyorum 17.haftadayım bende kilo almadım nerdeyse ama.kilom.zaten yüksek belki ondandır yinede dikkat etmekte fayda var:)
Zuhal1 Sevimnur 22 hafta 12 kilo canım sıkıntı yapma bende alıyorum yiyorum yiyorum yiyorum olsun sağlıklı gelsinde kilo nedir ki doğumdan sonra düzenli yürüyüş diyet veririz
Sevimnur Mina00 kabızlık zaten çok fazla vardı yeni yeni düzeliyor ama kendim de kilo almaya müsait birisiym zor veriyorum sanırım kilo troidten kaynaklı diye düşünüyorum 😒
Mina00 Sevimnur kabizliktan dolayı böyle olmuş olabilir sıkma canını emin ol daha büyük problemler oluyor sonraları.ama ilaçlar da yapıyor siskinlik
rameade55 Sonuçta hamilesin canım hiç kafana takma emzirirken gidicek zaten sen ve bebek sağlıklıysa kilo kolay 😊
Sevimnur rameade55 inşallah ya ilk gebeliğim bir de ben hayatım boyunca kilo ile savaş veren birisiydm yeniden almaya başlayınca az moralim bozuldu 🙈
Dila_06 sukayhanacar teşekkür ederim benimde 3.25 çıktı başlatmadılar ilaç tekrar yaptırdım sonuçları bekliyoruz