Canlar dün gittim hastaneye akşam diye yazmıştım burda alttan muayene etmişlerdi açıklık yok sancı çıktı nst de gönderdiler düzensiz diye bu sabah lavaboya gittiğimde kahverengi sümüksü bişe geldi 1 saat sonra tekrar gittim yine geldi kahverengi pembe gibi sümüksü bişe bu alttan muayene olduğu için normal mi alttan muayene dün oldu bugün geldi bu dediğim şey yoksa nişan olabilir mi ? (36+1)