Tuba1997 Kızlar 32. Haftalık gebeyim bebeğimin kilosu 1900 doktor iri bir bebek değil dedi 3 kiloyu görürmüyüz çok korkuyorum küveze girecek diye
Tugce_61 Tuba1997 32 haftada benimde 1952 gramdı doktor normal hatta 4 gün önden gidiyor dedi uygulamalara bakıyorum onlara göre de normal boşa canınızı sıkmayın gayet ideal 👌
Edaaberk Tuba1997 32 de 1900 34 de 2170 di kuzum. Doktorum bana da iri değil ama haftasiyla uyumlu dedi. 2500 geçsin yeter gözüyle bakıyorlar. Herkes tombik bebek dogurmak zorunda değil sonuçta 😊 sende kendine strest yapma
MerveAlphan Tuba1997 benimde 32 de 1900 du dr haftasiyla uyumlu dedi. Zaten son 3 haftada max kilo artisi oluyormus☺️ Daha doguma 1,5 aydan fazla var o yuzden daha kilo alir yani merak etmeyin 🥰
Gazel0606 Tuba1997 bnde dün baktp 32+1 im doktor banada 1900 dedi kilosu haftasına göre uyumlu iyi dedi
Yaman Tuba1997 bnmdr 1861 gr cnm dun kontrolüm vardı guzel dedi kilosu gelisimi ve benim 1hafta geriden geliyor